În cei peste 20 de ani de când suntem responsabili de sistemul de apă și canalizare al Bucureștiului am modernizat constant rețeaua. Acum este momentul să lăsăm cifrele să vorbească pentru noi.
din apa care curge la robinetele bucureștenilor este bună de consum.
*în baza analizelor făcute la branșamentsunt monitorizați în permanență, pentru a fi siguri că apa furnizată orașului e bună de băut și că respectă toate standardele de calitate din domeniu, locale sau europene.
au fost produși de Apa Nova în cele trei stații de producere a apei potabile: Arcuda, Roșu și Crivina, în 2020.
în sistemul de apă și canalizare din București de la începutul contractului de concesiune.
3.693 km de rețea de alimentare cu apă potabilă, dintre care:
aproximativ 2.514 km de conducte principale şi de serviciu;
aproximativ 275 km de apeducte;
peste 135.830 de branșamente.
sunt analizați cu ajutorul sistemului de telegestiune LERNE prin care Apa Nova monitorizează în permanență sistemele de alimentare cu apă și canalizare.
Cât de repede aflăm despre o neregulă prin sistemul LERNE:
În cazul unei alarme: instant
Pentru instalații de producție a apei potabile 5 minute
Un total de 57.018 de inspecții video s-au făcut de Apa Nova doar în 2019, scopul principal fiind de a determina starea tehnică a rețelei de canalizare, atât a celei în funcțiune, cât și a celei înlocuite sau extinse (recepții).
este vârsta celei mai vechi stații de tratare și producere a apei potabile din București, Arcuda, modernizată integral după demararea contractului de concesiune ca și Stația Roșu.
*stația cu una dintre cele mai mici amprente de carbon (din SEE)confirmă siguranța apei pentru consum.
În prezent, în București funcționează 3 stații de tratare și producere a apei potabile: Arcuda, Roșu și Crivina.
07,32 minute timp mediu de așteptare.
14,18 minute timp mediu de tratare.
21,49 minute timp mediu petrecut de clienți, în sediu.
92% este gradul de satisfacție a clienților, demonstrând încă o dată că Apa Nova este un furnizor de încredere și responsabil.
prin creșterea randamentului cu 10% la nivel de producție a apei potabile, am evitat risipirea a 1.000.000 mc de apă/ lună.
100% din reclamațiile scrise au primit răspuns în termenul contractual.