Principalele responsabilități:
• Monitorizarea și raportarea stadiului contractelor și proiectelor de investiții.
• Înregistrarea, gestionarea și analiza datelor financiare ale proiectelor investiționale.
• Oferirea de suport în realizarea raportărilor solicitate de către superiori.
• Întocmirea rapoartelor de necesitate și gestionarea procesului de lansare a necesarelor și a recepțiilor solicitate.
• Oferirea de suport în diverse activități relevante pentru direcție, la cererea superiorilor sau colegilor.
Cerințe:
• Nivel studii: superioare (profil tehnic/economic);
• Nivel experiență: 3-5 ani;
• Limba engleză: nivel B2;
• Competențe de utilizare a Ms Office și Google Suite;
• Permis auto: ctg. B
• Abilități soft: comunicare, responsabilitate, atenție la detalii, capacitate de a lucra organizat cu termene limită, orientare către rezultate, capacitate de a lucra în echipă.
Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
• Prime și bonusuri: primă zi de naștere și prime acordate în funcție de performanță;
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare;
• Vouchere de vacanță;
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie);
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
• Abonament gratuit la biblioteca Bookster.
Adresa locului de muncă: str. Tunari nr. 60A, sector 2, București
Program de lucru: 08.00-16.00
CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!