Responsabilitățile postului:
• Contribuie la realizarea și raportarea monitorizarilor Sistemului de Management Integrat Conform procedurilor interne;
• Efectuează audituri interne conform standardelor ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 si ISO 45001: 2018;
• Asigura identificarea și evaluarea riscurilor pentru procesele companiei;
• Oferă suport pentru inchiderea neconformitatilor deschise și valideaza eficacitatea inchiderii acestora;
• Contribuie la stabilirea indicatorilor de performanta și raportează cu frecvență specifică, performanta obtinuta;
• Colectează dovezi în vederea evaluării stadiului de conformare la cerințele legale aplicabile și alte cerințe ale părților interesate;
• Monitorizează programele de acțiuni de îmbunătățire calitate, mediu si SSO;
• Difuzează documentele Sistemului de Management Integrat;
• Asigura controlul documentelor Sistemului de Management Integrat în cadrul companiei.
Cerințe:
• Nivel studii: superioare (profil tehnic);
• Nivel experiență: 2-3 ani;
• Atestări/certificări: Auditor intern conform standardelor ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 și ISO 45001:2018;
• Competențe de utilizare a Ms Office și Google Suite;
• Permis auto: categoria B;
• Abilități soft: comunicare, responsabilitate, atenție la detalii, capacitate de a lucra organizat cu termene limită, orientare către rezultate, inițiativă, spirit de echipă.
Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă)
• Prime și bonusuri: prime de performanță, speciale, de obiectiv, de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere, prime de senioritate și cu ocazia pensionării
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare, decontarea cheltuielilor cu sejururile de vacanță/tratament (în limite legale)
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie)
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală
• Program de lucru hibrid (sediu și telemuncă)
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă
• Abonament gratuit la biblioteca Bookster
Adresa locului de muncă: Str. Tunari nr. 60A, sector 2, București.
Program de lucru: 08.00-16.00 L-V
CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!