Principalele responsabilități:
• Redactarea acordurilor-cadru și a contractelor de execuție a lucrărilor.
• Elaborarea contractelor de prestări servicii și de furnizare a serviciilor de alimentare cu apă și canalizare.
• Înregistrarea în sistemele electronice a tuturor activităților efectuate.
• Gestionarea și înregistrarea cererilor pentru emiterea acordurilor de preluare.
• Procesarea și înregistrarea cererilor de oferte comerciale.
• Emiterea comenzilor și facturilor de prestație.
Cerințe:
• Nivel studii: superioare;
• Nivel experiență:1-3 ani;
• Competențe digitale de utilizare a Ms Office și Google Suite;
• Abilități soft: comunicare, responsabilitate, atenție la detalii, capacitate de analiză și sinteză, capacitate de a lucra organizat cu termene limită, inițiativă, spirit de echipă, integritate și confidențialitate.
Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
• Prime și bonusuri: primă zi de naștere și prime acordate în funcție de performanță;
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare;
• Vouchere de vacanță;
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie);
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
• Abonament gratuit la biblioteca Bookster.
Durata contractului de munca: determinantă (suplinire concediu creștere copil)
Adresa locului de muncă: Str. Tunari nr. 60A, sector 2, București
Program de lucru: 08:00-16:00
CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!