Responsabilitățile postului:
• Tratează nevoile de achiziții prin aplicarea de procedurilor de achiziții, respectiv organizează și derulează proceduri de atribuiri ale contractelor;
• Organizează proceduri de achiziție pentru servicii în conformitate cu procedurile organizației și ale legislației în vigoare, în vederea asigurării cadrului contractual;
• Analizeaza costurile și cauta eficientizarea
• Definește sau modifică, după caz, clauze contractuale;
• Întocmește documentul justificativ privind selecția furnizorului;
• Întocmește raportul de evaluare a ofertelor;
• Completează documentația de achiziție, în conformitate cu procedurile în vigoare;
• Evaluează candidatura și oferta, solicită după caz clarificări și întocmește documente aferente procedurii;
• Avizează documente aferente procedurii de achiziție;
• Încheie contract/acord-cadru/act adițional;
• Introduce contract/acord-cadru/act adițional/cotație în sistem.
Cerinte:
• Nivel studii: superioare ( profil economic/tehnic);
• Nivel experiență: 3-5 ani;
• Limba engleză: nivel intermediar;
• Cunoștințe de operare PC;
• Permis auto: categoria B;
• Abilități soft: responsabilitate, comunicare, coordonare, inițiativă, planificare și organizare, etică, negociere, orientare către identificare de soluții și rezultate, lucru autonom și în echipă.
Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
• Prime și bonusuri: primă zi de naștere și prime acordate în funcție de performanță;
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare;
• Vouchere de vacanță;
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie);
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
• Abonament gratuit la biblioteca Bookster.
Adresa locului de muncă: Str. Tunari, nr.60A, sect.2, București
Program de lucru: 08:00-16:00 L-V
CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!