Ca
urmare a relaxării măsurilor de restricție, Apa Nova anunță redeschiderea,
începând de marți, 27/04/2021, a Centrului de Relații Clienți, pentru clienții
și potențialii clienți care doresc să interacționeze direct cu specialiștii
companiei pentru optimizarea timpilor de răspuns și soluționarea rapidă a
solicitărilor.
Dotat
cu cele mai noi facilități digitale și dezvoltat după conceptul “one stop
shop”, aflat pe strada Tunari nr. 60A, sector 2, Clădirea Ștefan cel Mare, parter,
Centrul de Relații Clienți Apa Nova va funcționa de luni până vineri, între
orele 08:00 și 17:00.
Interacțiunea
cu consumatorii se va realiza având la bază respectarea strictă a măsurilor de
siguranță pentru prevenirea răspândirii infectării cu SARS-CoV-2, respectiv:
·
număr limitat de
persoane în incinta sediului;
·
păstrarea distanței
sociale;
·
măsurarea temperaturii;
·
utilizarea echipamentelor
de protecție: separatoare plexiglas, măști de protecție, dozatoare cu
dezinfectant etc.
Compania recomandă și încurajează utilizarea serviciile de plată online,
dar și a canalelor alternative de comunicare:
·
Apel telefonic către Call-Center,
disponibili 24h/24h, la numărul 021 207 77 77
·
Live chat în website pe: www.apanovabucuresti.ro, de luni până vineri între orele
08:00-16:00;
·
Mesaj scris, opțiune disponibilă în site la secțiunea Contact, în rubrica
special creată pentru „Informații” - www.apanovabucuresti.ro/contact;
·
Aplicația Apa Nova, disponibilă în App Store și Google Play