Pentru noi toți siguranța este o prioritate. Iar noi, cei de la Apa Nova, ne dorim să vă simțiți cât mai confortabil. De aceea, vă punem la dispoziție mai multe modalități de plată online, cu ajutorul cărora puteți evita o deplasare la ghișeele noastre sau la bancă pentru plata facturilor.
Cea mai simplă și sigură metodă este folosirea aplicației Apa Nova București, disponibilă atât pe Google Play cât și pe App Store. Cu aplicația noastră, plătiți factura în doar trei pași, dispuneți de un control complet al consumului și costurilor dumneavoastră și beneficiați de multe alte funcționalități.
Pentru noi toți siguranța este o prioritate. Iar noi, Apa Nova, considerăm că siguranța dumneavoastră este și responsabilitatea noastră. Pentru a vă ajuta să evitați deplasările la ghișeele noastre sau la bancă pentru plata facturilor, vă punem la dispoziție mai multe modalități de plată online, simple și eficiente.
Cea mai sigură și simplă metodă este folosirea aplicației Apa Nova Bucureșți, disponibilă atât în Google Play Store cât și în Apple App Store. Cu aplicația noastră, plătiți factura în doar 3 pași și dispuneți de un control complet al consumului și costurilor, din confortul și siguranța casei.
În același timp, pentru a evita sau reduce contactele neesențiale cu alte persoane, puteți alege oricând una dintre metodele alternative de plată de mai jos:
Online: prin intermediul contului online și prin aplicația mobilă Apa Nova, disponibilă în Google Play Store și Apple App Store;
Internet Banking/ phone banking: accesând modulul "PLĂȚI FACTURI", în contul BRD-SMCC: RO33BRDE 450S V010 59614500 sau contul BCR: RO24 RNCB 0072 00049145 0001, precizând obligatoriu numărul facturii și codul de client;
Aplicația "HomeBank" de la ING BANK N.V. acesibila clienților băncii ING BANK N.V. persoane fizice. Clienții băncii ING BANKN.V., persoane juridice, pot efectua plăți prin sistemul electronic InsideBusiness Payments CEE , în contul current RO84INGB5001008226448910, titular cont APA NOVA BUCUREȘTI;
Debit Direct prin ING Bank (pentru clienții care dețin un cont curent în ING Bank);
ATM-urile (bancomatele) din rețeaua extinsă a BRD;
În Unitățile BRD la: ROBO BRD cu cardul sau numerar (prin citirea codului de bare de pe factură) sau la ghișeu (plata cu numerar sau ordin de plată, precizând obligatoriu numărul facturii și codul de client);
În unitățile BCR: în numerar prin scanarea codului de bare de pe factură prin intermediul echipamentelor MFM&APT;
Prin intermediul Stațiilor de Plată SelfPay din Mega Image, Profi și magazine de cartier, prezentând factura sau pe baza codului de client;
Prin Serviciul Westaco Express: disponibil în benzinariile OMV - Petrom, pe baza prezentării facturii;
La punctele de plată Pay Point: prezentând factura sau prin aplicația mobilă de plăți PayPoint;
Prin decontare automată (DEBIT DIRECT);
Prin virament bancar: în contul RO33 BRDE 450S V010 5961 4500, deschis la BRD, precizând obligatoriu numărul facturii și codul de client;
La casieria Apa Nova sau la aparatele de tip Self Services din Centrul de Relații Clienți situat în str. Tunari nr. 60A, clădirea Ștefan cel Mare: achitând cu cardul sau în numerar;
În Oficiile Poștale: pe baza prezentării facturii;
Aplicația PAGO: pentru clienții care dețin un cont online;
Pe site-ul ghișeul.ro, accesând secțiunea "utilități";
Prin intermediul aplicației mobil Pay Wallet;
Prin intermediul "un doi Centru de plăți"- încasări cu numerar prin intermediul partenerilor Mobile Distribution sau cu cardul prin intermediul aplicației de mobil disponibilă în Google Play Store, Apple App Store și Huawei App Gallery. Pentru localizarea partenerilor "un-doi Centru de plăți" puteți accesa https://www.un-doi.ro/magazine.
Atenţie! Apa Nova nu încasează plata facturii în numerar pe teren. De aceea, nu dați bani niciunei persoane care vi-i solicită în numele companiei!