Tot ce ține de colectarea, transportul și curățarea apelor uzate în București este responsabilitatea noastră. De aceea, Apa Nova București vă poate ajuta cu evacuarea în rețeaua publică a apelor menajere de acasă sau rezultate în urma proceselor tehnologice la locul de muncă.
În timp ce alimentarea cu apă se face printr-un branșament, punctul care delimitează canalizarea publică se numește ‘cămin de racord’. Racordul de canalizare asigură legătura dintre instalația interioară de canalizare a unui imobil și rețeaua publică de canalizare. Pentru că este parte din rețeaua publică, exploatarea, întreținerea sau repararea racordului de canalizare fac parte din obligațiile companiei noastre, în timp ce proprietarul imobilului este responsabil de instalația interioară de canalizare.
În cazul în care nu există racord alocat imobilului, urmați cei 5 pași simpli de conectare la rețeaua publică de canalizare.
Pentru firme și instituții de stat
În cazul firmelor și instituțiilor, evacuarea apelor uzate în rețeaua publică de canalizare se poate face doar pe baza documentelor justificative, cu respectarea normelor şi a normativelor despre condițiile şi calitatea apelor evacuate. În acest sens, Apa Nova va elibera un Acord de Preluare.
Acordul de preluare
Acordul de preluare este un document emis de Apa Nova București pe baza căruia companii sau instituții de stat cu ocupații specifice pot evacua apele uzate în rețele de canalizare sau stații de epurare.
Ce acte trebuie să pregătiți pentru emiterea sau modificarea unui Acord de Preluare?
Verificați aici Normativul.
În cazul în care există racord sau după execuția racordului, Apa Nova București facilitează încheierea contractelor de prestare servicii de canalizare prin intermediul secțiunii Contractare online.
Pentru a beneficia de serviciile noastre, vă invităm să accesați secțiunea dedicată din site și să parcurgeți pașii indicați.
Un consultant Apa Nova va analiza documentele și vă v-a contacta în cazul în care vor fi necesare informații sau documente suplimentare.
Ulterior, veți primi pe e-mail contractul editat, spre a fi acceptat.
Serviciul solicitat se consideră contractat, iar varianta originală a contractului poate fi consultată oricând în format electronic.