Principalele responsabilități:
• Reprezentarea și apărarea intereselor legitime ale companiei în fața instanțelor de judecată/curților de arbitraj, organe de poliție, parchet și în fața oricăror autorități publice;
• Pregătirea și întocmirea tuturor documentelor necesare, în toate fazele procesuale, precum și în cazul soluționării pe cale amiabilă a disputelor;
• Emiterea unor opinii juridice ca urmare a unor solicitări în acest sens primite de la clienți interni/externi, prin raportare la legislația aplicabilă în cauză;
• Solicitarea de informații și documente de la diverse departamente din cadrul companiei, în scopul analizării acestora și formulării unor punct de vedere juridice;
• Rezolvarea pe cale amiabilă a litigiilor prin lansarea de invitaţii şi participarea la negocieri cu celelalte părţi implicate în dispută/litigiu;
• Redactarea de adrese de răspuns, contracte, protocoale, acorduri de confidențialitate, convenții, notificări, somații, adrese către autoritățile publice și persoanele fizice/juridice cu care societatea intră în contact;
• Formularea răspunsurilor scrise la sesizările și solicitările repartizate spre rezolvare/ validarea contractelor și adreselor de răspuns către terți;
• Verificarea periodică a aparițiilor legislative și informarea beneficiarilor interni cu privire la textele normative apărute care vizează activitatea desfășurată de companie;
• Participarea în cadrul diverselor comisii constituite urmare unor decizii ale Directorului General al societății;
• Depunerea tuturor diligențelor necesare pentru apărarea intereselor societății.
Cerințe:
• Nivel studii: superioare de specialitate (Facultatea de Drept);
• Nivel experiență: 3-5 ani;
• Limba engleză: nivel B1 intermediar;
• Competențe de utilizare a Ms Office și Google Suite;
• Abilități soft: comunicare, responsabilitate, perseverență, competențe de negociere, atenție la detalii, capacitate de a lucra organizat cu termene limită, orientare către rezultate.
Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
• Prime și bonusuri: prime de performanță, speciale, de obiectiv, de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere, prime de senioritate și cu ocazia pensionării;
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare;
• Vouchere de vacanță;
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală: a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie;
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
• Abonament gratuit la biblioteca Bookster;
Adresa locului de muncă: str. Tunari nr. 60A, sector 2, București
Program de lucru: 08.00-16.00, luni-vineri
CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!