Principalele
responsabilități:
Gestionează toate solicitările primite de la clienți,
autorități, consumatori, colaboratori interni, care îi sunt alocate, prin:
• Înregistrarea și realizarea de operațiuni în baza de date
clienți a lucrărilor alocate, prin emitere de notificări, emailuri și contacte
pe tipuri de probleme (tehnice/comerciale);
• Analizarea corectă și completă a lucrărilor alocate prin
consultarea contactelor și notificarilor din baza de date în vederea
identificarii corecte a nevoii clientului și a structurilor către care trebuie
să își îndrepte solicitările pentru obținerea informațiilor de răspuns;
• Contactarea telefonică a expeditorului sesizării pentru
aflarea de informații suplimentare necesare formulării răspunsului;
• Solicitarea de puncte de vedere structurilor suport din
zona de operațional/avize/juridic, financiar/administrativ etc. și analizarea
lor pentru redactarea răspunsului, prin intermediul aplicațiilor utilizate de
companie;
• Urmărirea stadiului rezolvării solicitărilor transmise și
a termenului de răspuns;
• Generarea de comenzi de verificare în teren prin
intermediul bazei de date;
• Generarea de comenzi de facturare pentru ofertele
comerciale prin intermediul bazei de date;
• Redactarea completă, corectă, coerentă și inteligibilă a
răspunsurilor/adreselor și transmiterea lor către clienți, prin intermediul
aplicațiilor utilizate de companie;
• Arhivarea răspunsurilor la sesizări în aplicațiile
utilizate de companie (Google Drive și SAP).
Cerințe:
• Nivel studii: superioare (profil filologie);
• Nivel experiență: 1-3 ani;
• Competențe de utilizare a Ms Office și Google Suite;
• Constituie un avantaj cunoașterea
aplicației informatice SAP;
• Abilități soft: capacitate de ascultare
activă și comunicare, coerență și claritate în exprimarea verbală,
responsabilitate, orientare către client, atitudine pozitivă.
Beneficii:
• Pachet
financiar format din: salariu, tichete de masă (30 de lei/zi),
tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai
angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
• Prime
și bonusuri: prime de
performanță, speciale, de obiectiv, de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere,
prime de senioritate și cu ocazia pensionării;
• Decontarea serviciilor de
apă/canalizare;
• Vouchere de vacanță;
• Zile
libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia
zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie);
• Zile
libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite
evenimente familiale deosebite;
• Servicii
medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de
accident sau intervenție chirurgicală;
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
• Abonament gratuit la biblioteca Bookster.
Adresa locului de muncă:
Str. Tunari nr. 60A, sector 2, București
Program de lucru:
08:00-16:00
CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!