Responsabilitățile postului:
• Tratarea nevoilor de achiziții prin respectarea procedurilor de achiziții, respectiv organizarea și derularea procedurilor de atribuiri ale contractelor;
• Analiza documentației tehnice (desene, specificații, etc.) pentru a identifica nevoile de materiale și echipamente;
• Organizarea procedurilor de achiziție pentru produse în conformitate cu procedurile organizației și legislația în vigoare, în vederea asigurării cadrului contractual;
• Definirea sau modificarea, după caz, a clauzelor contractuale;
• Întocmirea documentului justificativ privind selecția furnizorului;
• Întocmirea raportului de evaluare a ofertelor;
• Completarea documentației de achiziție;
• Evaluarea candidaturii și ofertei, solicitarea clarificărilor, dacă este cazul, și întocmirea documentelor aferente procedurii;
• Avizarea documentelor aferente procedurii de achiziție;
• Încheierea contractului/acordului-cadru/actului adițional elaborat în sistem;
• Introducerea contractului/acordului-cadru/actului adițional/cotației în sistem.
Cerințe:
• Nivel studii: superioare profil tehnic;
• Nivel experiență: 3-5 ani;
• Limba engleză: nivel intermediar;
• Competențe digitale de utilizare a Ms Office și Google Suite;
• Permis auto: categoria B;
• Abilități soft: responsabilitate, comunicare, coordonare, inițiativă, planificare și organizare, etică, negociere, orientare către identificare de soluții și rezultate, lucru autonom și în echipă.
Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
• Prime și bonusuri: primă zi de naștere și prime acordate în funcție de performanță;
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare;
• Vouchere de vacanță;
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie);
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
• Abonament gratuit la biblioteca Bookster.
Adresa locului de muncă: Str. Tunari, nr.60A, sect.2, București
Program de lucru: 08:00-16:00 L-V
CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!