Principalele responsabilități:
• Efectuează control în teren și întocmește procese verbale;
• Monitorizează
măsurile din procesele verbale;
• Analizează
solicitări și emite acorduri de preluare;
• Monitorizează
obligațiile impuse prin acordurile de preluare;
• Analizează
baze de date;
• Întocmește
adrese, rapoarte, asigură asistență de specialitate;
• Asigură
permanența.
Cerințe:
• Nivel studii: superioare (Hidrotehnică, Protectia Mediului);
• Nivel experiență: debutant;
• Competențe digitale: MS Office, Google Suite;
• Permis
auto: categoria B;
• Abilități soft: comunicare, responsabilitate,
atenție la detalii, capacitate de a lucra organizat cu termene limită,
orientare către rezultate.
Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă).
• Prime și bonusuri: prime de performanță, speciale, de obiectiv,
de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere, prime de senioritate și cu ocazia
pensionării.
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare.
• Vouchere de vacanță.
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie).
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite.
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală.
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă.
• Abonament gratuit la biblioteca Bookster.
Adresa locului de munca: Str. Tunari, nr. 60A Sector 2, București
Program: 08.00-16.00, Luni-Vineri, consemnări conform
planificărilor din cadrul echipei
CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!