• water_ok_icon
water_ok_icon
  • water_ok_icon

Cariere

CONSILIER JURIDIC - SERVICIUL JURIDIC

Echipa Apa Nova București este în căutarea unui CONSILIER JURIDIC - SERVICIUL JURIDIC. Dacă profilul tău corespunde celui căutat de noi, te invităm să aplici pentru acest post.

Principalele responsabilități:
• Reprezentarea și apărarea intereselor legitime ale companiei în fața instanțelor de judecată/curților de arbitraj, organe de poliție, parchet și în fața oricăror autorități publice;
• Pregătirea și întocmirea tuturor documentelor necesare, în toate fazele procesuale, precum și în cazul soluționării pe cale amiabilă a disputelor;
• Emiterea unor opinii juridice ca urmare a unor solicitări în acest sens primite de la clienți interni/externi, prin raportare la legislația aplicabilă în cauză;
• Solicitarea de informații și documente de la diverse departamente din cadrul companiei, în scopul analizării acestora și formulării unor punct de vedere juridice;
• Rezolvarea pe cale amiabilă a litigiilor prin lansarea de invitaţii şi participarea la negocieri cu celelalte părţi implicate în dispută/litigiu;
• Redactarea de adrese de răspuns, contracte, protocoale, acorduri de confidențialitate, convenții, notificări, somații, adrese către autoritățile publice și persoanele fizice/juridice cu care societatea intră în contact;
• Formularea răspunsurilor scrise la sesizările și solicitările repartizate spre rezolvare/ validarea contractelor și adreselor de răspuns către terți;
• Verificarea periodică a aparițiilor legislative și informarea beneficiarilor interni cu privire la textele normative apărute care vizează activitatea desfășurată de companie;
• Participarea în cadrul diverselor comisii constituite urmare unor decizii ale Directorului General al societății;
• Depunerea tuturor diligențelor necesare pentru apărarea intereselor societății.

Cerințe:
• Nivel studii: superioare de specialitate (Facultatea de Drept);
• Nivel experiență: 3-5 ani;
• Limba engleză: nivel B1 intermediar;
• Competențe de utilizare a Ms Office și Google Suite;
• Abilități soft: comunicare, responsabilitate, perseverență, competențe de negociere, atenție la detalii, capacitate de a lucra organizat cu termene limită, orientare către rezultate.

Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
• Prime și bonusuri: prime de performanță, speciale, de obiectiv, de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere, prime de senioritate și cu ocazia pensionării;
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare;
• Vouchere de vacanță;
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală: a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie;
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
• Abonament gratuit la biblioteca Bookster;

Adresa locului de muncă: str. Tunari nr. 60A, sector 2, București
Program de lucru: 08.00-16.00, luni-vineri

Post

CV

Ȋncarcă fişierul în format PDF

Nume

Prenume

Telefon (+40xxxxxxxxx)

Mesaj

Vă rugăm să nu ne transmiteți copii ale actelor de identitate sau alte documente ce conțin date personale întrucât aceste documente nu sunt necesare în această etapă și nu vor prezenta un avantaj în evaluarea candidaților.

* În cazul în care nu bifați această opțiune, datele dumneavoastră vor fi păstrate 6 luni, conform Notei de informare. Puteți oricând să vă modificați opțiunile de contactare prin transmiterea unui email la adresa [email protected].

Aplică

loading

CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!