• water_ok_icon
water_ok_icon
  • water_ok_icon

Cariere

CONSULTANT CLIENȚI

Echipa Apa Nova București este în căutarea unui CONSULTANT CLIENȚI. Dacă profilul tău corespunde celui căutat de noi, te invităm să aplici pentru acest post.

Principalele responsabilități:
Gestionează toate solicitările primite de la clienți, autorități, consumatori, colaboratori interni, care îi sunt alocate, prin:
• Înregistrarea și realizarea de operațiuni în baza de date clienți a lucrărilor alocate, prin emitere de notificări, emailuri și contacte pe tipuri de probleme (tehnice/comerciale);
• Analizarea corectă și completă a lucrărilor alocate prin consultarea contactelor și notificarilor din baza de date în vederea identificarii corecte a nevoii clientului și a structurilor către care trebuie să își îndrepte solicitările pentru obținerea informațiilor de răspuns;
• Contactarea telefonică a expeditorului sesizării pentru aflarea de informații suplimentare necesare formulării răspunsului;
• Solicitarea de puncte de vedere structurilor suport din zona de operațional/avize/juridic, financiar/administrativ etc. și analizarea lor pentru redactarea răspunsului, prin intermediul aplicațiilor utilizate de companie;
• Urmărirea stadiului rezolvării solicitărilor transmise și a termenului de răspuns;
• Generarea de comenzi de verificare în teren prin intermediul bazei de date;
• Generarea de comenzi de facturare pentru ofertele comerciale prin intermediul bazei de date;
• Redactarea completă, corectă, coerentă și inteligibilă a răspunsurilor/adreselor și transmiterea lor către clienți, prin intermediul aplicațiilor utilizate de companie;
• Arhivarea răspunsurilor la sesizări în aplicațiile utilizate de companie (Google Drive și SAP).  

Cerințe:   
• Nivel studii: superioare (profil filologie);
• Nivel experiență: 1-3 ani;
• Competențe de utilizare a Ms Office și Google Suite;
• Constituie un avantaj cunoașterea aplicației informatice SAP;
• Abilități soft: capacitate de ascultare activă și comunicare, coerență și claritate în exprimarea verbală, responsabilitate, orientare către client, atitudine pozitivă.  

Beneficii:   
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (30 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
• Prime și bonusuri:  prime de performanță, speciale, de obiectiv, de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere, prime de senioritate și cu ocazia pensionării;
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare;
• Vouchere de vacanță;
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie);
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
• Abonament gratuit la biblioteca Bookster.    

Adresa locului de muncă: Str. Tunari nr. 60A, sector 2, București
Program de lucru: 08:00-16:00

Post

CV

Ȋncarcă fişierul în format PDF

Nume

Prenume

Telefon (+40xxxxxxxxx)

Mesaj

Vă rugăm să nu ne transmiteți copii ale actelor de identitate sau alte documente ce conțin date personale întrucât aceste documente nu sunt necesare în această etapă și nu vor prezenta un avantaj în evaluarea candidaților.

* În cazul în care nu bifați această opțiune, datele dumneavoastră vor fi păstrate 6 luni, conform Notei de informare. Puteți oricând să vă modificați opțiunile de contactare prin transmiterea unui email la adresa [email protected].

Aplică

loading

CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!