Responsabilitățile postului:
• Asigurarea comunicării și transmiterii de informații către client la fiecare stadiu al procesului.
• Colectarea informațiilor necesare de la echipa de proces și structurile implicate, actualizând baza de date.
• Analizarea și raportarea disfuncționalităților apărute în activitate sau pe parcursul procesului.
• Răspunsul la sesizările primite pe subiectul proceselor gestionate de structură.
• Solicitarea și analizarea punctelor de vedere de la echipa din structură, juridic, financiar, administrativ etc., pentru redactarea răspunsurilor.
• Urmărirea stadiului rezolvării solicitărilor și respectarea termenelor de răspuns.
• Înregistrarea și realizarea operațiunilor în baza de date clienți (SAP) prin emiterea de notificări, emailuri și contacte pe tipuri de probleme (tehnice/comerciale).
• Contactarea telefonică a expeditorului solicitării pentru obținerea de informații suplimentare necesare formulării răspunsului sau comunicarea stadiului.
• Generarea de comenzi de facturare pentru ofertele comerciale.
• Urmărirea înregistrărilor de plată pentru serviciile prestate.
• Actualizarea bazelor de date cu situația facturată și monitorizarea soldurilor pentru lucrări.
Cerințe:
• Nivel studii: superioare (profil tehnic/economic);
• Nivel experiență: 1-3 ani;
• Competențe avansate de utilizare a Ms Office și Google Suite;
• Constituie un avantaj cunoașterea aplicațiilor informatice SAP, ArcGis;
• Abilități soft: comunicare, responsabilitate, atenție la detalii, capacitate de a lucra organizat cu termene limită, orientare către rezultate, capacitate de a lucra în echipă.
Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
• Prime și bonusuri: prime de performanță, speciale, de obiectiv, de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere, prime de senioritate și cu ocazia pensionării;
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare;
• Vouchere de vacanță;
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie);
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
• Abonament gratuit la biblioteca Bookster.
Adresa locului de muncă: str. Tunari nr. 60A, sector 2, București
Program de lucru: 08.00-16.00
CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!