Principalele responsabilități:
• Gestionarea portofoliului de clienți: contactarea clienților, identificarea nevoilor acestora și oferirea de soluții personalizate pentru a satisface acele nevoi;
• Prezentarea serviciilor companiei, negocierea și încheierea contractelor la sediul clientului;
• Colaborarea cu departamentele suport pentru soluționarea optimă și rapidă a activităților din aria de responsabilitate;
Cerințe:
• Nivel studii: medii/superioare
• Nivel experiență: 1-3 ani;
• Competențe de utilizare a Ms Office sau Google Suite;
• Constituie un avantaj cunoașterea aplicației informatice SAP;
• Abilități soft: capacitate de ascultare activă și comunicare, atenția la detalii, responsabilitate, orientare către client, atitudine pozitivă.
Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
• Prime și bonusuri: prime de performanță, speciale, de obiectiv, de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere, prime de senioritate și cu ocazia pensionării;
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare;
• Vouchere de vacanță;
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie);
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
• Abonament gratuit la biblioteca Bookster.
Adresa locului de muncă: Str. Tunari nr. 60A, sector 2, București
Program de lucru: 08:00-16:00, Luni - Vineri
CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!