Principalele responsabilități:
• Planificarea, organizarea și
coordonarea fluxului de aprovizionare cu materiale, echipamente și bunuri
necesare pentru desfășurarea activităților;
• Identificarea furnizorilor
potriviți și încheierea de contracte avantajoase;
• Emiterea comenzii,
transformarea cererii de aprovizionare catalog în comanda, transmitere comanda;
• Monitorizare comandă,
solicitare livrare comanda, solicitare efectuare recepție sistem;
• Monitorizare transporturi
externe realizate de ANB, de tip EXW pentru comenzi.
• Asigurarea suportului pentru
derularea contractului;
• Închidere comandă;
• Gestionarea sesizărilor privind
derularea contractului;
• Monitorizarea și gestionarea
stocurilor de materiale și echipamente pentru a asigura disponibilitatea
acestora la nivel optim, evitând stagnarea sau lipsa resurselor în procesele
operaționale;
• Negocierea contractelor și
condițiilor de aprovizionare cu furnizorii, asigurându-se de respectarea
standardelor de calitate și cerințelor legale;
• Asigurarea implementării și
respectării procedurilor interne și standardelor de aprovizionare în
concordanță cu cerințele companiei și cu reglementările în vigoare;
• Monitorizarea termenelor de
livrare și gestionarea riscurilor asociate întârzierilor sau deficiențelor de
aprovizionare.
Cerințe:
• Nivel
studii: superioare;
• Nivel
experiență: 3 - 5 ani;
• Competențe
digitale: MS Office, Google
Suite (GSheets, GDocs, GSlides), programe
informatice de gestiune a stocurilor, optional ORACLE;
• Abilități soft: responsabilitate,
capacitatea de a lucra în echipă, comunicare.
Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu,
tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou
pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
• Prime și bonusuri: prime de performanță, speciale, de obiectiv,
de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere, prime de senioritate și cu ocazia
pensionării;
• Decontarea serviciilor de
apă/canalizare;
• Vouchere de vacanță;
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de
sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie,
31 decembrie);
• Zile libere plătite și
ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
• Servicii medicale asigurate în sistem
privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
• Oportunități de dezvoltare
personală și profesională continuă;
• Abonament gratuit la
biblioteca Bookster.
Adresa locului de muncă: Splaiul Independenței nr.
237, sector 6, București
Program de lucru: L-V 08:00 - 16:00
CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!