• water_ok_icon
water_ok_icon
  • water_ok_icon

Cariere

RESPONSABIL FLUX APROVIZIONARE

Echipa Apa Nova București este în căutarea unui RESPONSABIL FLUX APROVIZIONARE. Dacă profilul tău corespunde celui căutat de noi, te invităm să aplici pentru acest post.

Principalele responsabilități:
• Înregistrarea și transmiterea pe fluxul de aprobare a comenzilor de aprovizionare pentru lucrări/produse/servicii, în aplicațiile informatice specifice;
• Monitorizarea comenzilor în curs transmise de beneficiarul intern;
• Monitorizare transporturi externe realizate de ANB, de tip EXW pentru comenzi.
• Gestionarea sesizărilor privind derularea contractelor;
• Monitorizarea și gestionarea stocurilor de materiale și echipamente pentru a asigura disponibilitatea acestora la nivel optim, evitând stagnarea sau lipsa resurselor în procesele operaționale;
• Asigurarea implementării și respectării procedurilor interne și standardelor de aprovizionare în concordanță cu cerințele companiei și cu reglementările în vigoare;
• Monitorizarea termenelor de livrare și gestionarea riscurilor asociate întârzierilor sau deficiențelor de aprovizionare.
• Contactarea furnizorilor în vederea respectării condițiilor contractuale privind livrarea; Închiderea comenzilor;
• Monitorizarea procesului de recepție a lucrărilor/produselor/serviciilor livrate.

Cerințe:   
• Nivel studii: medii (profil economic/tehnic);
• Nivel experiență: 3-5 ani în achiziții/aprovizionare/logistică;
• Competențe de utilizare a Ms Office (nivel intermediar) și Google Suite;
• Limba engleză: nivel B1 (intermediar);
• Abilități soft: comunicare, responsabilitate, atenție la detalii, capacitate de a lucra organizat cu termene limită, orientare către rezultate, inițiativă, spirit de echipă.

Beneficii:   
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de Iarnă).
• Prime și bonusuri:  prime de performanță, speciale, de obiectiv, de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere, prime de senioritate și cu ocazia pensionării;
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare, decontarea cheltuielilor cu sejururile de vacanță/tratament (în limite legale).
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie);
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
• Abonament gratuit la biblioteca Bookster.    

Adresa locului de muncă: Splaiul Independenței nr. 235-237, sector 6, București
Program de lucru: 08.00-16.00 Luni - Vineri

Post

CV

Ȋncarcă fişierul în format PDF

Nume

Prenume

Telefon (+40xxxxxxxxx)

Mesaj

Vă rugăm să nu ne transmiteți copii ale actelor de identitate sau alte documente ce conțin date personale întrucât aceste documente nu sunt necesare în această etapă și nu vor prezenta un avantaj în evaluarea candidaților.

* În cazul în care nu bifați această opțiune, datele dumneavoastră vor fi păstrate 6 luni, conform Notei de informare. Puteți oricând să vă modificați opțiunile de contactare prin transmiterea unui email la adresa [email protected].

Aplică

loading

CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!