• water_ok_icon
water_ok_icon
  • water_ok_icon

Cariere

SALESFORCE ADMINISTRATOR

Echipa Apa Nova București este în căutarea unui Salesforce Administrator. Dacă profilul tău corespunde celui căutat de noi, te invităm să aplici pentru acest post.

Principalele responsabilități:
• Administrarea platformei Salesforce, inclusiv gestionarea utilizatorilor, profilurilor și rolurilor
• Configurarea și personalizarea Salesforce pentru a satisface cerințele specifice din business
• Crearea și menținerea rapoartelor, dashboard-urilor și accesul utilizatorilor la acestea
• Oferirea de asistență tehnică și training pentru utilizatorii Salesforce
• Gestionarea actualizărilor și lansărilor Salesforce
• Documentarea proceselor, politicilor și procedurilor legate de Salesforce
• Implementarea și menținerea integrărilor cu alte sisteme și aplicații
• Monitorizarea performanței sistemului și propunerea de soluții pentru optimizare

Cerințe:
• Experiență dovedită ca Salesforce Administrator (minim 1-2 ani)
• Certificare Salesforce Administrator (obligatorie)
• Cunoștințe solide despre configurarea și personalizarea Salesforce
• Abilități excelente de comunicare și colaborare
• Capacitate de a lucra independent și de a gestiona mai multe proiecte simultan
• Cunoștințe de bază de programare (Apex, Visualforce) - un avantaj
• Familiaritate cu integrările API și instrumentele ETL - un avantaj
• Abilități analitice și de rezolvare a problemelor
• Atenție la detalii și orientare spre rezultate

Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
• Prime și bonusuri: prime de performanță, speciale, de obiectiv, de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere, prime de senioritate și cu ocazia pensionării;
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare;
• Vouchere de vacanță;
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie);
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
• Abonament gratuit la biblioteca Bookster.

Adresa locului de muncă: strada Tunari 60A, Bucuresti
Program de lucru: L-V 08:00 - 16:00




Post

CV

Ȋncarcă fişierul în format PDF

Nume

Prenume

Telefon (+40xxxxxxxxx)

Mesaj

Vă rugăm să nu ne transmiteți copii ale actelor de identitate sau alte documente ce conțin date personale întrucât aceste documente nu sunt necesare în această etapă și nu vor prezenta un avantaj în evaluarea candidaților.

* În cazul în care nu bifați această opțiune, datele dumneavoastră vor fi păstrate 6 luni, conform Notei de informare. Puteți oricând să vă modificați opțiunile de contactare prin transmiterea unui email la adresa [email protected].

Aplică

loading

CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!