Principalele
responsabilități:
• Realizează verificări în teren în vederea soluționării
cererilor de avize.
• Interpretarea planurilor cu rețele publice de
apă/canalizare și verificarea concordanței între planuri și situația din teren.
• Verificarea documentelor primite și a situației
contractuale a clienților.
• Actualizarea bazelor de date cu informații din teren.
• Întocmirea schițelor cu situația constatată în teren.
Cerințe:
• Nivel studii: medii
(profil tehnic).
• Nivel
experiență:1-3/3-5 ani.
• Competențe digitale:
Pachet Microsoft Office - Word și Excel, Google Suite.
• Permis auto:
categoria B.;
• Abilități soft:
comunicare, responsabilitate, atenție la detalii, capacitate de a lucra
organizat cu termene limită, analiza și sinteza datelor, orientare către
rezultate.
Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou
(Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și
Sărbătorile de iarnă);
• Prime și bonusuri: prime de performanță, speciale,
de obiectiv, de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere, prime de senioritate și
cu ocazia pensionării;
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare;
• Vouchere de vacanță;
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de
Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie);
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente
familiale deosebite;
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau
intervenție chirurgicală;
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională
continuă;
• Abonament gratuit la biblioteca Bookster.
Adresa locului de muncă:
Str. Herța, nr. 1A, sector 2,
București
Program de lucru: 07:30
- 15:30
CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!